piątek, 14 sierpnia 2009

TydZieŃ w GdAńsKu #1

Miało być .....inaczej...album z pobytu nad morzem/w Gdańku/Sopocie..koncepcja diametralnie zmieniła się gdy moje łapki pomacały papiery ILS....Chocomint ...odwrotu już nie było. Totalny spontan na Nulkowo-Jaszkową nutę!!! Pod rękę same nawijały się guziole, żelopisy, stemple i oczywicie filc! Na koniec zamotałam do kupy sprężyną i sznurkiem coby się nie rozleciało!
Radoć tworzenia była ogromna i pochłonęła hmmm..ze dwie , trzy nocki oczywicie z gadającym ( a raczej -spiewającym) telewizorem w tle..;)
I jeszcze radocha z chlapania farbą w kolorze "niewiadomojaki" BLUE i WHITE.
Baza-kolekcja własna + przekładki made in Scrapiniec;). Jest to pierwsza częsć albumu zawierająca klimaty "małonadmorskie" aczkolwiek bardzo ważne dla mnie wspomninia związane z pobytem TAM oraz fotki upamiętniające te chwile;)(w przygotowaniu "part 2" ze zdjęciami już znad samego morza, czyli m.in. plażowanie)

Journaling osobisty, więc w niektórych miejscach wymazałam go z fotek..Muszę przyznać, że przypadła mi bardzo do gustu taka spontaniczna forma "albumowania"..jakby swego rodzaju pamiętnik z notatkami i zdjęciami..Cóż-w końcu tak zrodził się scrapbooking;)

Chętnych i odwiedzających zapraszam do oglądania fotek;)














P.S. Taka ze mnie gapa żem mogła od razu podwójnie te papiery zamówić...a tak..własnie wyskrobałam ostatnie "dzięgi" na ponowne zamówienie...(roll)

A Nulka Babolec jeszcze rozdaje słodycze!!!



Pozdrawiam i miłego dnia życzę i dziękuję za odwiedziny a za komentarze całuski i buziaki slę!

11 komentarzy:

Peninia pisze...

fantastyczny album...uroczy -jestem pod wrażeniem!

k_maja pisze...

ja też teraz chocominta męczę, ale mi coś nie idzie szybko i spontanicznie ;)
Twój albumik - ekstra! uwielbiam takie klimaty!

agnieszka pisze...

łał O.o ale klimat...ŚWIETNY album... papiery super ..moje jeszcze nie pociachane....czekają na dobry moment

elka pisze...

Ja tez jestem pod ogólnym wrażeniem .Fantastyczny

katharinka84 pisze...

Fantastyczny album!!!
Baaardzo radosny :)
Świetna stylistyka :)

agni pisze...

KOCHAM te papiery! a Twój album jest absolutnie przeboski :) zalinkowałam Cię, dziewczyno :*

Kamilcia pisze...

świetny album, bardzo mi się podoba, osobisty, radosny, dużo w nim uczucia :)

rachel pisze...

świetności!! strasznie fajnie sie go ogląda....:)))

Madzioza pisze...

Serdecznie dziękuję za wszystkie odwiedziny i wpisy od Was Kochane!

Nulka pisze...

o.O odjechałaś kochana konkretny album!
okrutnie mi się podoba :*

Jaszmurka pisze...

Super album Ci wyszedł :D :*

No i zajebiście miło jest przeczytać, że się kogoś zainspirowało :*:*:*

Dziękuję :D