poniedziałek, 17 sierpnia 2009

Szósta część Book of Me...

W przerwie pracy nad drugą częścią albumu z wakacji nadrabiam karty do BOM bo zostałam daaaleeeko..w tyle:(
Dzisiaj w obróbkę wzięłam temat "Moja ulubiona muzyka". Myślałam , myślałam i wymyśliłam-oto moja interpretacja:



Papier-tło z kolorowego czasopisma, czapa zielona na zdjęciu ze mną-moja własnoręczna robota szydełkowa, słuchawki na łepetynie mej-mój własnoręczny rysunek żelopisem...;)

Za zdjęciem kryje się tag z obrazkiem pasującym wizualnie do całości ( tak myślę), z drugiej strony taga, krótka notka na ww.temat.





P.S. Uwielbiam utwory z tej płytki;)

Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny i komentarze!

5 komentarzy:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

świoetny wpis!!!
cudnie w nim wszystko gra!
super energia!

SentiMenti pisze...

ojojoj, bardzo mi się te stronki podobają :)

tymonsyl pisze...

Rewelacja!

Jaszmurka pisze...

Madzioza ZAJEBISTY wpis! Normalnie aż mi kopara opadła :D

Cuuudne tło a czapa w ogóle wymiata O_o

Przepiękny jest!

A co do pytania odnośnie albumu- to naklejałam zdjęcia na blok techniczny. A niektóre na grubszą tekturkę. Takie przemieszanie z poplątaniem :P

Pozdrawiam!

:D

nirshya.dwbh pisze...

Piękny wpis!!