wtorek, 20 stycznia 2009

Kartka 3D czy juz 4 D?

Nadal "walniętynkowo":) Karteczka w tym samym klimacie a jednak inna-może być ozdobą komody/półeczki w tym miłosnym czasie-albo cały czas:)
Pomysł przyszedł nagle i szybko został zrealizowany, efekt jaki jest...? Napiszcie.
Wykorzystałam kartkę "okienko"-gratis dołączony do zamówienia, szczerze mówiąc nie wiedziałam jak się takiej używa-do czego? I użyłam po swojemu:)
I ćwiczę używanie stempli+tusze, tu nowe nabytki: cat's eyes kredowe, didtress + stempelki.
Kółeczka w kratkę to serwetki papierowe z lat 90-tych -cudne-znalazłam u rodziców w piwnicy-podziurkowałam dziurkaczem brzegi i popaprałam tuszem...
No i dyndające filcowe serducho z koralikiem:








Po złożeniu karteczka normalnie mieści się w kopercie i można ja słać "With all Your /My love" :* Moją chyba otrzyma Pan Mąż...jak zasłuży...:*




Tekst Maanamu: " Po to jesteś na świecie.." lubię Maanam:)

3 komentarze:

KarKa00 pisze...

łał... no piękna ta kartka !! :)

RosaliaArt pisze...

przepiękna!!!
zapraszam do mnie, niespodzianka czeka :D

Yovi pisze...

swietna karteczka!!
Super pomysl z dydndajacym sercem !!!