wtorek, 15 września 2009

Podarunki z wymiany!

Matkooo! Siedzę i wącham! Normalnie jestem oszołomiona!
Po pierwsze szybkoscią działania Poczty Polskiej-szok! Wczoraj słałysmy do siebie z Kardamonową wymiankowe prezenty a ja dzisiaj już mam je u siebie!
Po drugie tym ,co znalazłam w paczce! Zatkało mnie normalnie..Ja nie wiem czy Kardamonowa to w myslach czyta ? W moich na pewno! Marzyłam o listkach do kartek-są, marzyłam o bożonarodzeniowych filcowych przydasiach-są, ptaszory-też i..pomponiki!
Nie wspomnę o woreczku z lawendą...Siedzimy ze Starszą Córą na podłodze i wąchamy i macamy!
Takie cuda!
Takie aromaty!
Takie rękodzieło!

Marzena! Bardzo, bardzo za wszystko dziękuję! wszystko takie piękne, że aż szkoda używać! Karteczki, zakładka-cudne! Jestes niesamowita!




P.S. Drżę na mysl, czy przesyłka ode mnie dotarła i czy choć w połowie spodobała się Marzenie....?

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Rzzeczywiście przepiękne rzeczy. To wspaniała inicjatywa-takie wymiany :)

Organizuję moje pierwsze candy :)
Serdecznie zapraszam do zabawy :)


http://malowanyimbryczek.blogspot.com/

Rachel pisze...

ojojoj....faktycznie niezłe słodkości dostałaś...:)

Ruda Galeria pisze...

uwielbiam wymianki:) Dostałaś same cudowności.

Kardamonowa pisze...

Hej, ja jeszcze czekam, pewnie jutro listonosz zapuka dwa razy. Ale cieszę się, że wszystko dotarło szczęśliwie. I bardzo jest mi miło, czytać Twój wpis ;) Każdy listek i każdy filcaczek w tej paczuszce jest przeniknięty radością z naszej wymoany, której byłaś Inicjatorką ;).

Kardamonowa pisze...

Hej, czy już wiesz, że to tydzień podarunków dla M. ;):
http://scrapmapki.blogspot.com/
Gratulacje!

Madzioza pisze...

Kardamonowa-Ty mój Posłańcu Dobrych Wiadomości! Dziękuję za info i gratulacje! Buziaki!

Imbryczku-dziękuję u Ciebie super CANDY!
Rachel, CzekoLady-prawda, super cudownymi rzeczami Kardamonowa mnie obdarowała!