czwartek, 17 września 2009

Finał wymiany!

....mej najpierwszejszej z Kardamonową!
Otóż dostałam cynk, że przesyłki dotarły i zostały przez Marzenę "obmacane ich zawartoci;)
Dlategoż mogę już odtajnić co poleciało ode mnie do Niej:

Bąbelki ręcznie szydelkowane w w kolorze Violet:



Komplecik kartka i zakładka z mym krzywulcowym szyciem ręcznym;)-w podobnych odcieniach co korale :





Tu na zdjęciu widać również częsć scrapowych przydasi-mam nadzieję, że znajdą miejsce w scrapach/kartkach tudzież innych pracach twórczych Kardamonowej:)



Jeszcze raz Marzena serdecznie dziękuje za udział w wymianie! Również sprawiłas mi ogromną radosć!

P.S. Candy u Monikouette Same cudeńka!
I u Malowanego Imbryczka też cukiereczki!

3 komentarze:

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

same cudeńka!!!!
w ślicznym kolorku :D

taja.85 pisze...

Ładny ten komplecik.

Kardamonowa pisze...

O tak Dziewczyny - piękne prezenty. Jestem zachwycona i szczęśliwa, że je mam ;)