środa, 17 grudnia 2008

JUŻ JEST!

*Pierwszy polski wortal dla Scraperek!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Cytuję z blogu BABSKA:
"Dzisiaj oficjalnie rusza pierwszy polski wortal dla scraperek :) I lowe SCRAP skupia grupę pasjonatek scrapbookingu, która kocha to co robi i która z radością się tą pasją dzieli. Znajdziecie więc wkrótce tam coraz więcej kursów, artykułów, zdjęć i porad. I co ważne, już niebawem pierwsza polska kolekcja papierów. Polska całą sobą, począwszy od pomysłu poprzez projekt aż po druk i dystrybucję!"

Jupiiii!!! Fajowo bardzo! Bo I LOWE SCRAP bardzo!
A i Babsko przygotowało prezencik, raczej prezenciol-CANDY-:)

Może mnie "losną"...:)

*oraz jest foto biżuterii choinkowej mej (po części bo całość nie mieści się w kadrze):



*a także jest pierwsza partia pierniczków sote'-na prezent:






P.S. mini album w trakcie roboty..mam nadzieję, ze zdążę do środy...!:)

3 komentarze:

Yovi pisze...

mam dla ciebie niespofdzianke na moim blogu :D

RosaliaArt pisze...

jestem pod wrażeniem twoich dekoracji. świetnie ci wyszły! ech najbardziej podobają mi się pomarańcze

Madzioza pisze...

NICKTOŚKA-Dziękuję kochana! Witaj w moich skromnych progach:)

Yovi, super niespodzianka bo naprawdę się nie spodziewałam!