środa, 10 lutego 2010

A to się chłopak zdziwi...

..jak taką walentynkę dostanie....

Na wyzwanie z mapką gorsetową Ki z Art Piaskownicy;-Kartka Walentynkowa 10x20 cm.



-manekin, ramka na datę, napis styl: kaształty ze Scrapińca
-komplet bielizny koronkowej-szyłam własnoręcznie ( ha, ha!)
-puncherowy szlaczek czarny-ze Zlotu CZarownic ( pozdrawiam ponownie!)
-naklejany alfabet: Scrap.com.pl
-reszta elementów-zbiory własne;)



..i słynny cytat-przerobiony na potrzeby pracy;)



Serdecznie dziękuję za liczne komentarze pod ostatnim postem z Letnim LO w Zimie!
Motywujecie mnie Baby Przemiłe! Buziaki;*

Dostalam jeszcze kilka wyróżnień, ale o tym następnym razem;)

10 komentarzy:

asica.p pisze...

ahahaha
świetna!!

Rybiooka pisze...

Te koronkowe majteczki :D
Świetna !!!!
powodzenia życzę :)

Lena Wz pisze...

Uchachałam się, boska interpretacja! Jestem zachwycona! :-D

Karolina Bajek pisze...

bombowa, rewelacja! :D

bajjka

Makówka- Agnieszka Sieńkowska pisze...

Bardzo mi się podoba ta interpretacja tego gorsetowego motywu! No i pomysł na walentynkę doskonały:)

elfik pisze...

Swietna. Noi smiem miec nadzieje , ze luby ubawi sie rownie mocno jak my.

Joasiunia:) pisze...

No proszę jaka świetna:D

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Superowa jest!!!
:***

k_maja pisze...

hahahaha! rewelacja! i co? wziął na zakupy? ;)

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Pomysł rewelacyjny i wykonanie też.