czwartek, 10 września 2009

Zatrzymać lato...

..."ręcami i nogami" bym pragnęła! I dlatego powstał album..oczywiste było, że powstanie;) Tylko zastanawiałam się nad bazą..Chciałam żeby była taka inna. Czyli niby jaka? No nie wiedziałam, szukałam, myslałam aż trafiłam na... odpowiednią;) Razem ze zdjęciami Sióstr "w różu" tworzy fajną, kolorową ,"grubą", letnią całosć. Wykorzystałam papier Fancy Pants,papier i rubon'sy Basic Grey,stemple Heidi Swapp, PrimaMarketing Clear Stamps Birds Home ,alfabet Doodlebug Loopy Lou brązowy, tasiemki w kropki, tag Smirk Love & Friendship. Do całosci dołożyłam ogrom miłosci i serca:)
Album jest przyjemnie .....grubasny;)









10 komentarzy:

ifciunia pisze...

Uroczy :)

slodqa pisze...

rewelacyjny! :)

Zielona pisze...

Świetny albumik :) I kształt fajniutki :)

cynka- Ewa Mrozowska pisze...

jest ŚWIETNY!!!!
lato z Wami zostaje- to pewne :D

Jolinek pisze...

bardzo energetyczny i bardzo dziewczęcy i baaardzo milutki dla oka!!!

coco.nut pisze...

superowy kształt, świetne papiery, cudne rub-onsy i stemple, bombowo przyklejone zdjęcia i jeszcze te brzegi!!! RE-WE-LA-CJA!!!

Kardamonowa pisze...

Podpisuję się pod recenzją Coco.nut - dodam jeszcze, że zdjęcia samego albumu też fajne zrobiłaś ;) Generalnie słodki podwieczorek dla oczu! ;)

Kardamonowa pisze...

Hop, hop. chyba mam miłą wiadomość (jak źle liczę to wybacz ;):
http://polki-scrapuja.blogspot.com/2009/08/notesik-za-banerek.html

Madzioza pisze...

Kardamonowa...no zatkało mnie! Dobrze liczysz! Ja trzy razy policzyłam i chyba to ja! Ale fajnie;)

Madzioza pisze...

Aaaa...Dziewczyny dziękuję za miłe słowa o albumiku! Bardzo się cieszę, ze do mnie zaglądacie!