sobota, 30 maja 2009

więcej czasu przyjmę...i zajawka;)

..bo mam deficyt tego towaru...:( Czasu czyli.
..i zaległości z tego tytułu..aż wstyd..:(

Po pierwsze:



..życia słodkiego jak te truskaweczki!!! Z okazji Twojego dnia i na co dzień!
Mama również TEGO dnia dostała ode mnie kartkę - kopertówkę-podobała się:) Była to pierwsza kopertówka przeze mnie wykonana:))


Po drugie:
Otrzymałam PRZEpiękną, PRZEfantastyczną, PRZEscrapowo-craftową przesyłkę




Jest cudowne, kolorowe, guzikowe i wypasione! DZIĘKUJĘ!!!!!Mumuś:)

Po trzecie:

jeszcze jedna przesyłka, która wprawiła mnie w zachwyt:



padłam i znowu macam i..już zamówiłam papierzyska i inne przydasie do wykorzystania przy pracy z tymi przepięknymi bazami! Gizmo...Ty wiesz co...

Po czwarte i ostatnie...zajaweczka pracy prawie skończonej:





A, no i może po piąte jeszcze..pomału, pomału "wychodzimy" z ospy...tzn. Starsza Siostra już wyszła , Kudłata praktycznie jeszcze odsiaduje domowy areszt do wtorku..W sumie dobrze, że pada bo bym nie zniosła pięknej pogody za oknem...

Iiii..po szóste jeszcze: U MonyLisy słodyczeeee przecudnej urody!

Dziękuję za odwiedziny i komentarze-szczególnie do ostatniej notki z albumem:)
Pozdrawiam i miłego "łikendu" życzę ;)

1 komentarz:

Rachel pisze...

hmhmy...ale sie u coibie dzieje...no no... tobie również miłego "łikendu":))))