czwartek, 21 maja 2009

Album na roczek z maleńkim poślizgiem..;)

Do bazy Gizmowej podchodziłam jak pies do jeża...macaniom jej nie było końca..nie wiem dlaczego? bo bałam się,że nie wyjdzie i będzie kaszana...a nie chciałam sknocić! W końcu przysiadłam, wyjęłam wszystko i..samo zaczęło się "robić"! Od dawna w pudełku leżały zakupione do tego celu przydasie: papiery, rub-onsy, naklejki z kolekcji Basic Grey Sugared ( zakochałam się w tym zestawie!) oraz rubonsy Key Lime Pie Fancy Pants Design( też uwielbiam!)Dlatego w albumie przede wszystkim eksponuję zdjęcia ozdobione kalkomaniami i dodatkami z kolekcji:) Oczywiście solidnie potuszowany po brzegach-chyba nie umiem inaczej.
"...więc jesteś, jesteś, jesteś daj niech sprawdzę niech cię dotknę raz jeszcze dłonią...";) najwyższy czas bo Kudłata właśnie roczek skończyła:)

UWAGA-duuużo zdjęć!

















14 komentarzy:

Filka pisze...

jest piękny, szkoda tylko że trzeba otwierać zdjęcia ;)))

Madzioza pisze...

Dziękuję:)
No tak..chyba wymienię na wszystkie duże zdjęcia...hmmm..

Filka pisze...

ooo i teraz sie lepiej ogląda :))))
buziol :*

slodqa pisze...

piękny album... kolory bardzo mi się podobają i te dodatki! :)

Barbarella pisze...

jest super :)

Anonimowy pisze...

Bardzo podoba mi się album. Utwierdziłam się właśnie w przekonaniu, że chcę kupić tę bazę.

gizmo pisze...

Madziu, ślicznieeeee to zrobiłaś :***

I dla Majki spóźnione życzenia na roczek !!

RosaliaArt pisze...

albumik cudowny, utrwaliłaś w nim ważne chwile, niesamowita pamiątka i piękna praca - podziwiam...

Jowita pisze...

Przesliczny albumik, kolory, dodatki, zdjecia - wszystko cudownie polaczone

asia wu pisze...

Madziu, ja nie odbieram maili sklepowych, bo to nie moja skrzynka. Zapraszam pod mój adres asia_wu( at )wp.pl

Halina pisze...

Świetny album.

Yovi pisze...

NIESAMOWITY!!!!!!!!!!!!!!!!!! brak mi slow!!

SentiMenti pisze...

Przepiękny i bardzo dopracowany pod każdym względem album :)

ifciunia pisze...

cudny :)