czwartek, 12 marca 2009

Magnolia XXL ;))

Przedstawiam komplet , który wykonałam na konkurs Lengow i ArtPasji: karteczka + pudełeczko z motywem stempelka Magnolia:)
Motyw stempelków jest powiększony i pokolorowany kredkami, wykorzystałam również papier wizytówkowy i pakowy-uwielbiam go:), tusz to cieniowania distress i bibułke do wyściełania wnętrza pudełeczka. Czy pisałam już, że kolorując motywy stempli wracam do lat dzieciństwa? No bo tak jest: Kolorujemy razem ze Starszą Siostrą i mamy niezła zabawę:) Tylko nie wiem dlaczego Pan Mąż patrzy na mnie z dziwnym politowaniem wtedy???










Ijeszcze ważna sprawa- wyniki "łapania 1000 ":


slodqa
, poproszę o adresik na tego samego maila! Kuraczek "leci" do Ciebie! Gratuluję!
A wszystkim serdecznie dziękuję za odwiedziny, zabawę i pozostawione komentarze!!!
Buziaki ;**

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

cudne...cudne...

slodqa pisze...

jeeeeeee:) ale się cieszę! :) będę miała kuraka, będę miała kuraka:) super!

p.s. a Magnolie - istne cudo:)

Karolina Bajek pisze...

no cuda sa te karteczki w pudełkach, ah, jak ja lubie takie detale :)

a Pan Mąż powinien się cieszyć, że ma taką zdolną żonę :)

Pozdrawiam,
Bajjka

Halina pisze...

wspaniałe...cudne...boskie...

joha pisze...

przepiekne te karteczki :)

Lila Castro pisze...

Rewelacyjne prace,pelne pomyslow

Madzioza pisze...

Dziękuję serdecznie Dziewczyny!