środa, 28 stycznia 2009

Jeszcze dwa gnieciuchy i kolejna nagroda:)

Zrobiłam jeszcze dwie karteczki pierwszej potrzeby na...oczywiście na gniecionym tle:) Jedna dla Psiapsiółki ze studiów-współspaczki z pokoju w akademiku-14 stycznia urodziła malutkiego Mateuszka:) Druga w klimacie walentynkowym dla nowo poznanej forumowej koleżanki:)
I tak to wyszło:






I teraz nagroda, która przyznała mi Gabcia-DZIĘKUJĘ SERDECZNIE!



Zasady przyznawania nagrody są takie:
Należy wymienić 5 rzeczy, od których jest się "uzależnionym",bez których nie można żyć,a nagrodę przyznać kolejnym 5 osobom,których blogi lubimy/odwiedzamy.

Nie mogę żyć bez: ( zmodyfikowałam i oprócz "rzeczy" wymieniłam "osoby" i
"czynności") :

1. Mojej Rodziny
2. porannej kawy
3. Przyjaciół
4. szydełkowania
5. ledwie dycham jak nie ma słoneczka:)

Nagrodą dzielę się z:

Barbarellą
, Mamajudo, nirshya.dwbh, Anuli z Zielonego Wzgórza, Hali

Dziękuję za dzisiejszą uwagę ;**

4 komentarze:

Magda Łuczak Art pisze...

dziękuje, dziękuję :D
ale fajnie :)
nie dość, że słoneczko dziś pięknie świeci, to jeszcze nagrodę dostałam :D

Halina pisze...

Dziekuję z całego serduszka:D buziole...

mamuta pisze...

Ten wózek jest świetny...

Malska pisze...

Ale Ci fajnie ywszedł ten wózek! Podoba mi sie zwłaszcza ta "buda" z korka.