piątek, 12 grudnia 2008

Pierwsza świąteczna niespodzianka...

Jestem wzruszona... Naprawdę. A to za sprawą Yovi!
Blog powstał dopiero w grudniu a tu już pierwszy upominek-wyróżnienie!!!!!



Bardzo dziękuję Yovita! Jest to dla mnie świetna motywacja!

I warunki- bo z tego co wiem należy je przedstawić:
1.Wyżej wklejone wyróżnienie jest dziełem YOASI

2.Można je nadać minimum 1 osobie a maksymalnie 7.

3.Trzeba zostawić info o nagrodzie na blogach wyróżnionych osób.

4.Zadaniem osób wyróżnionych jest wypowiedzieć się na trzy podane tematy:


TWOJA PIERWSZA MIŁOŚĆ:

Ach...był taki jeden..młodszy nawet...Rafał. Zwariowałam na jego punkcie w maturalnej klasie:)Do tej pory uśmiechamy się na swój widok...


PRZEDMIOTY BLISKIE SERCU:

Jest kilka, należą do moich dzieci, np. pieluszka "nunuszka", zajączek:)

CO SPRAWIŁO ŻE SERCE CI ZAMARŁO:
Ostatnio jak się dowiedziałam, że odszedł mój kolega......

Nagrodą dzielę się z :

* Filką
* Mirabeel
* Eight

1 komentarz:

Filka pisze...

dziękuje :*
pewnie że pamiętam :)))