niedziela, 20 października 2013

Październikowy C&S tag.




Październikowe wytyczne:
  • "bazą naszych tagów musi być biały papier ozdobny (wizytówkowy)! 
  • każdy dodany element może być wykonany z użyciem papierów do scrapbookingu (wzorzyste)
  • tag musi zawierać stempel z napisem (życzenie, dedykacja itp.)
  • dodajemy niewiele elementów - ma być prosto i czysto!"


Nie mam akurat wizytówkowego papieru, więc użyłam papieru do malowania akwarelami.
Wytyczne mi nie podeszły: C&S, biało i mało dodatków, brak tuszowań-to nie moje klimaty.
Ale podjęłam wyzwanie.
W białej bazie taga wycięłam wykrojnikiem bombkę, taką samą bombkę wycięłam z papieru różowego DO SCRAPBOOKINGU i od spodu taśmą papierową podkleiłam tak, by wpasowała się w miejsce wyciętej z białego taga.
Tag jest więc mini witrażykiem;)


Zapraszam do galerii tagowej, gdzie reszta uczestniczek zmierzyła się z powyższymi wytycznymi:

                Ekipa tagowa 2013

Madzioza

18 komentarzy:

ewinka Nowa pisze...

Cudny :-))) Ta bombka wygląda pięknie :-)))

lucy z mazur pisze...

Piękny,delkatny

Basia W. pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Basia W. pisze...

SUBTELNY I PIĘKNY !!!

Unknown pisze...

Ciekawskie rozwiązanie... i kształt taga super

alterego-poczwarka pisze...

Świetny tag!!!
Wcale nie widać, że to nie twoje klimaty!
I za to lubimy takie wyzwania, prawda? ;-)

Anonimowy pisze...

To tag jest magiczny ! super podoba mi się

Monika Pazio-Zielińska pisze...

Świetny! A te perełeczki na sznureczku - kropka nad I!

Katlus pisze...

cuuuodo:)

rudlis pisze...

Wyszło idealnie !
Cudne S&C :)

ROMA pisze...

Ładny - dopracowany w każdym calu!

Tanitta pisze...

Piękny! i na pierwszy rzut oka wygląda jak wyszywana aplikacja :)

Kasia Bogatko pisze...

Bardzo pomysłowo, świetnie ci wyszło :)

Caro-ART pisze...

Cudnie wyszło :)

Hogata pisze...

Bardzo delikatny, piękna ta bombka!

marysia pisze...

genialny !!!

Kasha Rolley pisze...

Magiczny!

Amlai pisze...

Pięknie Ci to wyszło! Świetny pomysł z tym witrażykiem :) Podoba mi się to połączenie bieli z delikatnym różem :)