sobota, 21 kwietnia 2012

Pastelowo


Witajcie:*


Matko i córko...trochę mi zeszło rozkminianie nowości w zarządzaniu blogiem. Istny szał!
Fajnie, podoba mi się. Nareszcie umiem szybko wyśrodkowac tekst :P.
Albo np zmienić kolor i rodzaj czcionki:P
Dobra koniec tych zachwytów nad możliwościami bloggera.
Prezentuję LO. Do jego wykonania użyłam papierów ILS "la maison rose".
One są rewelacyjne. Kolory są tak cudne, stwarzają wiele możliwości wykorzystania. U mnie na warsztacie już kolejne Romantyczne Pamietniki z ich udziałem.
Wracając do LO, bazę dobrałam kolorystycznie do bluzeczki modelki, dodatki do sandałków-lubię takie zgranie prawie idealne;) Szydełkowy kwiatek musiał się oczywiście znaleźć wśród dodatków. Ostatnio lubuję się tez we wszelkiego rodzaju perełkach. Miało być słodko i pastelowo. I jest.



2 komentarze:

lilavati pisze...

ale różowa słodycz:)

Bea pisze...

słodko!!! Fajne foto i bardzo fajna, lekka oprawa :)