niedziela, 24 lipca 2011

Pierwszy projekt dla......

Witam serdecznie, niedzielnie, słonecznie...
Od minionego tygodnia zaczęła się moja współpraca z Craft4You jako Projektantki



-ach...bardzo , bardzo się cieszę! Znalazłam się w gronie wspaniałych, kreatywnych Dziewczyn od dawna inspirujących swoimi pracami i pomysłami! - w związku z tym jest mi niezmiernie miło zaprosić Was do udziału w wyzwaniu-już trzecim- z cyklu:

SCRAPERSKI MIESIĄC Z CRAFT4YOU, które poprowadziłam.


Tematem jest:

ZAKŁADKA

Celowo nie napisałam, że tylko do książki, gdyż może być do

notesu,przepiśnika lub-tak jak moja-do kalendarza:



Zakładka jest nietypowa, gdyż spełniając swoją funkcję znajduje się na ...okładce kalendarza:





...zaś strony gdzie aktualnie kalendarz użytkuję przytrzymywane są elastyczną falbanką przymocowaną do zakładki:





Tekturowy prostokąt pokryłam farbą akrylową Dabber Paint – White, następnie okleiłam go papierem Primy z kolekcji Madeline.
Do ozdobienia wierzchu zakładki użyłam:

-skrzydełek Whisper Angel Wings Prima

-kwiatków papierowych Flowers Bright Blue, Flowers Blue, Black Tie Collection-Prima

-Glazed brads Basic Grey

-listki do kwiatów wycięłam samodzielnie i pokryłam Stickles Glitter Glue Eucalyptus

Jeżeli skorzystasz z tego projektu/pomysłu napisz skąd pochodzi inspiracja!

Dziękuję za miłe przyjęcie wszystkim, którzy zostawili kilka słów pod postem na bogu Craft4You:*
Mam nadzieję, że swoimi pracami, wyzwaniami, kursami choć troszkę Was zainspiruję...:)

2 komentarze:

KOLOROWY ptak pisze...

gratuluję dołączenia do DT :*
zakładka jest niezwykle pomysłowa! chylę czoła :) pięknie się prezentuje!

lilavati pisze...

świetny pomysł:) zakładka jest piękna, godna projektantki DT:)