poniedziałek, 27 września 2010

Ciepłe barwy jesieni....

Pod takim tytułem ruszyło wyzwanie w dziale LO/SCRAP mojego autorstwa n portalu Polki Scrapują:)

Obowiązuje paleta kolorystycznaoraz kilka innych bardzo ciekawych wytycznych:)
Serdecznie zapraszam do zabawy! Wyzwanie zachęca do poszukiwań, do odkrywania wielu różnych zastosowań dodatków typowo scrapowych jak również do zastępowania ich dodatkami z życia codziennego;)
Wyzwanie trwa do czwartku 30 wrzesnia.

Moja praca wygląda tak:



Wykorzystałam:

Papier baza-ILS FULL OF COLOR
dratwa biała
guziki -ILS
koronka
mgiełka glimmer mist , tusz Latarnia Morska Scrap.com.pl
szycie maszynowe
szara koperta
stemple
szydełkowe moje kółeczka;)


3 komentarze:

Tusia Lech pisze...

Idealne zestawienie kolorów - mniam :) I scrap świetny :)

Anna Zaprzelska pisze...

Cudny jest ten scrap!

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Świetny scrap!!!
Cudne, ciepłe kolory :)
:***