środa, 27 maja 2015

Warstwowe słodkie laleczki!



Natłok zajęć, pracy, obowiązków zastopował ostatnio moją aktywność blogową...- ubolewam i postaram się zrobić wszystko by powrócić do regularnych wpisów/kontaktów z blogowym światem:)

Wiele prac powstało ostatnio dla Digital Paper by Janet-
z przepięknymi grafikami pracuje się bardzo przyjemnie! Są bajkowe i co najważniejsze mozna je znaleźć w kazdym interesującym nas temacie, o jakości już nie wspomnę-rewelacja!

Że lubię warstwowe lale już udowadniałam-kolekcja stempli Prima dosyć u mnie spora;)
Dzisiaj pokażę Wam, że nie trzeba mieć stempli Primy by warstwową lalę zrobić;)
Rewelacyjnie sprawdziły się grafiki:

Sweet Funny Girl 

W czwartek 23 kwietnia na blogu Digital Paper przedstawiłam takie sweetaśne karteczki :




Jak widzicie warstwy laleczek-odpowiednio powiększone- są oddzielnie wycinane i naklejane na siebie za pomocą kostek 3D tworząc warstwy:






Słodziakowe kartki idealne na przyjęcia dziecięce:


Jak Wam się podobają?
Pozdrawiam!

8 komentarzy:

jolagg pisze...

Cudne są <3

sylwiitwory pisze...

Bardzo się podobają, baaardzo! :)

Madzioza pisze...

Dziękuję! Bardzo miło to czytać:)

GosiaMachynia pisze...

Ale fajnie bardzo mi się podobają :))

Niebiesko_Oka pisze...

Fantastycznie wykorzystałaś te grafiki :). Kartki są cudnie urocze i niezwykle wesołe!

Katlus pisze...

przepiękne!

dokaem pisze...

Cudniaste!!!

Karolina Bukowska pisze...

powalające !!!! cudowne są !!!!!