środa, 23 lipca 2014

W albumie zamknięty-jeden dzień w Toruniu ♥

 
 
Kolejny mój album-mam wielką satysfakcję i radość z ich robienia!
Ten zawiera zdjęcia wakacyjne z jednego dnia w ukochanym Toruniu, kiedy mamy ochotę wsiadamy w pociąg i w 30 minut jesteśmy w tym pięknym mieście:
 
 
Jak widać ten album to kolejna gruba książeczka:)
Okładkę dodatkowo ozdobiłam papierem z kolekcji
Maleńkie Cuda:
dostępnej w
 
 
Całość wykonana jest z papierów z kolekcji ZESZYTY ( tutaj zeszysty II) stworzonej przez Mumkę-Magdę Bolińską-te papiery przechowywałam jak relikwie-tak bardzo je lubię, że szkoda mi było użyć:)
 
 
 Oczywiście nie zabrakło Ścrapińcowych tekturek: motylki, nawiasy, serduszka:
 
 
Wykrojniki piórkowe to Magnolia Feathers-dostępne sa obecnie ( i tam kupiłam) w
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Stempel aparat pochodzi z zestawu
też ze SCRAP BUTIK'u
 

 
 
 
  Przypominam, że możecie że mną stworzyć podobny album w wersji mniejszej!
Będę prowadziła dwa warsztaty w dwóch miejscach Polski, we WRZEŚNIU 2014:
w Poznaniu w ZPT-owni i w Aleksandrowie Kujawskim w Pałacu Trojanowskiego
szczegóły przedstawię w najblizszym czasie na plakaciena blogu i w wydarzeniach na Facebook.
 
 


6 komentarzy:

agnieszka pisze...

piękny !!!! bardzo lubię Twoje albumy.

Ewa (it is all about scrap) pisze...

piękny album :) Pozdrawiam z Torunia :)

Madzioza pisze...

Pozdrawiam Ewa, zapraszam przy okazji na moje warsztaty w Aleksandrowie!♥

Ewa Kierzek pisze...

piękny! I na moich ulubionych ilsowych papierach, widzę, że nie tylko ja je tak długo kisiłam :D

Ewa Kierzek pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Madzioza pisze...

Nie tylko Ty Ewa! Dziękuję!