sobota, 24 grudnia 2011

Spokoju...

...radości, rodzinnego ciepła i...gdyby był śnieg - Świąt śniegiem otulonych życzę Wam wszystkim, którzy do mnie zaglądacie, odwiedzacie mój blog i zawsze zostawiacie miłe słowo! Wszystkim koleżankom z zespołów projektowych-
Wam i Waszym Rodzinom w te Święta i w nadchodzącym Nowym Roku życzę spełnienia marzeń i wszystkiego najlepszego!

U nas w tym roku choinka zielona i pachnąca bo prawdziwa! Przystrojona w biały , srebrny i czerwony kolor:)



Świątecznie dom ubrałam ( dzisiaj jeszcze zawieszki serduszkowe i gwiazdkowe z masy solnej zawieszałam) i wypełniłam zapachem pierników...



....a pod choinką Mikołaj zostawił podarunki. Teraz czas na spotkanie z najbliższymi..

7 komentarzy:

Encza pisze...

Wesołych Świąt!
Pozdrawiam,
Ania_Encza

Joanna Wiśniewska pisze...

Zdrowych i wesołych Świąt :)
Asia

Caro-ART pisze...

Tobie również życzę pogodnych i radosnych Świąt :)

Kasia Krzymińska pisze...

Prześliczna ta Twoja choinka. Wesołych świąt kochana! :*

asica.p pisze...

zdrowych i spokojnych:**

Madzioza pisze...

Dziękuje Dziewczyny! Wesołych Świąt!

Nulka pisze...

pięknie u Ciebie!