wtorek, 12 października 2010

Bukiet z liści-kurs

Jestem. Trochę spóźniona, ale kursik przygotowany.



Potrzebujemy liście, nożyczki i dratwę;)



Składamy liść na pół i zaczynamy go zwijać od jednej strony do drugiej:






Gdy cały jest zwinięty dokładamy kolejny i wijamy nim wszesniej zwinięty lekko profilując płatki różane:)



Dogładamy tyle liści jaki duży chcemy mieć kwiat ( tj.jego główkę)




Na koniec związujemy dół "rózy" dratwą aby całość się nie rozpadła..:



Tak wyglądają trzy różyczki obok siebie, im bardziej barwne liście tym piękniejszy efekt:



Na koniec różyczki przystroiłam pojedynczymi liśćmi dookoła i spryskałam nabłyszczaczem. Można wpleść w kompozycję inne ozdoby, ale same liście prezentują się równie pięknie:)



Jeżeli kurs Ci się spodobał i zamierzasz z niego skorzystać, napisz/ wstaw link skąd pochodzi i kto jest jego autorem-bardzo proszę:)

Przyjemnego zwijania!

13 komentarzy:

Agnieszka S. pisze...

Kurs jest zrozumiały, a efekt - piękny! Jeśli skorzystam, chętnie Cię "zareklamuję" :)

aNuLa pisze...

śliczne... ja próbowałam ale troche inaczej i nie wyszły tak ładne... musze je zrobić wg Twojego opisu :)

asica.p pisze...

ja go znam z rosyjskiej strony:)
ale slicznie Ci wyszly:)

tulipanka pisze...

Madzioza bukiet prześliczny :D muszę poszukać liści...

Joanna pisze...

Ładne różyczki. Ja na moim blogu prawie rok temu (3.11.2009) zamieściłam kurs na róże z liści. Moje sa bardziej puchate, ale dzieciaki robiły bardziej podobne do Twoich. Super zabawa, wszystkim polecam. Pozdrawiam :)

Wiedzma60 pisze...

Ja tez dzisiaj zapoluję na liście. Dzieki piekne za jasny i przejrzysty kurs!

Gosik pisze...

piękne bukiety, kursik przejrzysty :)

u Alojka pisze...

juz w zeszlym roku chcialam zrobic taki bukiet, nie zrobilam bo liscie byly juz brzydkie, w tym tez nie nazbieralam, i .... jest jeszcze nastepna jesien a narazie ogladam.

cannella pisze...

bukiecik jest cudny, a kurs bardzo jasny:) dzis sprobowalam swoich sil w zwijaniu :D pozdrawiam

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

Bukiet piękny, róże liściaste też.
Jednak co do kursu, to znam ten sposób ze stronki pewnej rosjanki. Widziałam go ok. dwa lata temu.
Nie mniej pieknie zwijasz listki i śl;iczne bukity tworzysz.

Ula H. pisze...

Kursik na pewno się przyda.Przedstawiony jasno i wyraziście. Sama jeszcze nie próbowałam, ale zainspirowało mnie to do zrobienia czegoś innego...:))

KOLOROWY ptak pisze...

Genialny pomysł! I niezwykle jasny kursik. Efekt powalający :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajny bukiet!