czwartek, 2 września 2010

Sprawy bieżące;)

Po pierwsze: wyróżnienie w konkursie Inspiracje Wakacje sklepu Craft4You! Dziękuję serdecznie! Załoga C4Y wyróżniła mój wakacyjny , nadmorski parawanik, który pokazywałam w ostatnim poście.

Po drugie : ruszyło wyzwanie Annar na portalu Polki Scrapują! Jest.....bardzo interesujące! Zapraszam wszystkich do wzięcia udziału bo tworzenie pracy do tego wyzwania to wspaniała zabawa! Należy wykonać...BIŻUTERIĘ!
Ja zrobiłam taki kolorowy brelok/zawieszkę ( ostatnio lubuję się w nich):



Zawieszka/breloczek do spodni, kluczy czy torebki.
-kilka wstążeczek
-guzik duży zielony
-serduszko z dwóch rodzajów papieru-z tektury malowanej na nim mniejsze serdeuszko z papieru do scrapbookingu
-serduszka pokryte cracle i mniejsze-glossy
-koral drewniany fioletowy
-nakrętki i podkładki srebrne pod śruby
-materiałowy kwiat popryskany błyszczącym glimmer mistem Indian Corn oraz potraktowany sticklesami dwoma ( brokatem w kleju)
-druciki dwa zwinięte w sprężynki



Po trzecie zostałam zaproszona przez Pasjonerię do zabawy w 10 rzeczy, które lubię...
Oto zasady:
1. Napisz, kto Cię zaprosił do zabawy
2. Wymień 10 rzeczy, które lubisz
3. Zaproś kolejnych 10 osób i poinformuj je w komentarzach

Częściowo na te pytania odpowiada notka o mnie w profilu, no to powtórzę niektóre rzeczy:

Lubię SCRAPOWAĆ
Lubię szydełkować
Lubię pizzę cztery sery
Lubię długo spać
Lubię zakręcone filmy
Lubię książki Coelho
Lubię mleczko Nivea
Lubię kawę rozpuszczalną z mlekiem
Lubię szycia maszynowe w scrapach
Lubię chodzić w jeansach;)

Do zabawy zapraszam:

Brises
Mumę
Enczę
Pejtoon
asicę.p
Kardamonową
Tusię
Magdalenę Matraszek
Zielonooką
Mona Lisę

Dobrze..to bybyło na tyle:) Chciałam jeszcze pokazać mój nowy mini album, ale to już może w następnym poście:)
Miłego dnia!

6 komentarzy:

Unknown pisze...

Twój brelok jest rewelacyjny !

Gosik pisze...

cudny breloczek!

Tusia Lech pisze...

Kochana - dziękuję za zaproszenie :) Na moim blogu jakieś dwa posty temu już brałam udział w zabawie :)

A breloczek - prześliczny :)

Kardamonowa pisze...

Gratuluję wyróżninia. Wszystkie Twoje prace są bardzo ciekawe, mają taką dobrą energię - zawieszka jest tego świetnym przykładem.

Anna Zaprzelska pisze...

Iście hioppisowski wisior! Dziękuję za zaproszenie:)

magda.matraszek pisze...

ooo,dzięki za zaproszenie :)