środa, 24 lutego 2010

"Zimy atak" wyróżniony!

"Zimy atak!" to tytuł najnowszego mojego albumu zawierającego zdjęcia z zimowych spacerów, kiedy to śnieg zaatakował z grubej rury ku uciesze Malych Smerfów;)
Wydłubałam album o wymiarach 10x20 cm. I zglosilam do konkursu albumowo-zimowego na forum Scrappassion.

Chwalę się;).....:
ALBUM ZOSTAŁ WYRÓŻNIONY spośród 51 zgłoszonych do konkursu albumów! PRZEZ Złotą Rączkę Agnieszkę Mirabeel I NAGRODZONY RABATEM NA ZAKUPY W Scrap.com.pl!
Dziękuję bardzo jest to dla mnie super niespodzianka i bardzo miłe zaskoczenie. Dziękuję !



Tym razem postawiłam na Chipboard Alphabets jako główny ozdobnik-kolorystycznie dobrane do zimowych wdzianek Starszej Siostry i Kudłatej, oraz bradsy różowe i zielone i bradsy-śnieżynki srebrne- wsio ze Scrap.com.pl . Plus papiery i dodatki ( el. kartonowe,zestaw tasiemek i koronek, rub-ons'y) z kolekcji "Holly Jolly" Fancy Pants-trzymałam na specjalną okazję bo bardzo, ale to bardzo mi się ta kolekcja podoba-zakupiona już dosyć dawno doczekała się pochlastania i poszochrania;)

Wyszedł grubaśny.. Musiałam się opanować z wyborem zdjęć bo byłby jeszcze grubszy-ZAPRASZAM:







Po kliknięciu otwiera się duże zdjęcie;)


















Szaleństwo na zbliżeniach poszczególnych stron:


































17 komentarzy:

asica.p pisze...

świetny wyszedł:)

Encza pisze...

Świetny album !!!

Madzioza pisze...

Dziękuję bardzo Asica, Encza!

Jowita pisze...

Gratuluje wyroznienia! Albumik jest przesliczny, radosny, taki cudnie dzieciaczkowo-zimowy

Anna Zaprzelska pisze...

Madziu, gratuluję serdecznie i ściskam jeszcze mocniej!!!

Madzioza pisze...

Jowita-dziękuję.
Aniula kochana buziaki! Dziękuję!

Gosik pisze...

serdecznie gratuluję :D albumik bardzo ciepły, wesoły i jak najbardziej zimowy :) pozdrawiam :)

Jaszmurka pisze...

Gratuluję :*

Chciałąm tylko dodać, że uwieeelbiam albumy zimowe właśnie w takiej kolorystyce :*

kornelia pisze...

brawa!!!
brawa i gratulacje :)

Enthia pisze...

Cieszę się, że zostałaś wyróżniona, bo tobie właśnie kibicowałam.
Album jest przeboski.

Anonimowy pisze...

Albumik jest bombowy! Radosna, kolorowa zima :-)

Madzioza pisze...

Dziękuję DZiewczyny!
Nawet nie wiecie jak mi miło!
Enthia-dziękuję bardzo, bardzo że mi kibicowałaś!
Ciasteczko -dziękuję-tak chciałam tą zimę przedstawić-chociaż mroźna i śnieżna to radosna i wbrew pozorom-KOLOROWA;)

Oleander pisze...

Super!!! Ja na Agatę mówię Kudłata :D hahahaha

Cameleon 8155 pisze...

Superowe! Wspólnie z koleżankami z pracy zachwycamy się Twymi dziełami i GRATULUJEMY!

Madzioza pisze...

Ola-dzięki ogromne!
Colo-witam, witam! Bardzo dziękuję!Zapraszam serdecznie do zaglądania "do mnie" częściej!:**

AniaManiA pisze...

GRATULACJE Madzioza! Bardzo ładny albumik. Naprawdę warty wyróżnienia!

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

I co? Nie mówiłam? Prawdę mówiłam, a właściwie pisałam. Kolejna rzecz, która powala wykonaniem, pomysłem i ... wszystkim.