czwartek, 4 lutego 2010

Na zapiski...



...dla Studentki z okazji "Oczka" -czyli 21 Urodzin...w takim oto pudełku..



...notes;)



Do wykonania tego upominku użyłam papiery z zestawu ZESZYTY od ILS-które jak już pisałam UwIeLbIaM po prostu oraz również z ILS: guziki i steple!

-bradsy epoksydowe z ptaszorem i ćwieki i glossy accents i Cracle accents i stickles ( brokat w kleju), alfabet w naklejkach, tusze Latarnia Morska -wsio ze Scrap.com.pl

-dziergane własnoręcznie szydełkiem mini kółeczka z włóczki
-dratwę surową
-sznurek kolorowy
-przecudną ozdobną taśmę materiałową w krateczkę z wymiany od Kardamonowej ( Pozdrawiam serdecznie!)
-kwiatki papierowe
-wycinanki puncherowe przywiezine ze Zlotu Czarownic Kreatywnych ( buziaki jak zwykle i pozdrowienia ślę!)



Nowa Właścicielka notesu- zadowolona;) Co mnie bardzo cieszy. Mam nadzieję, że posłuży Jej do robienia wyjątkowych notatek.




Miłego, przyjemnie i kreatywnie spędzonego czwartku życzę!
Dziękuję za odwiedziny i komentarze!

7 komentarzy:

madebyviva pisze...

rewelacyjny!
a pudełko już w ogóle wymiata! :-D

Gosik pisze...

śliczniutki notes i jak pieknie opakowany :))

Oleander pisze...

Pięknisty :) Kiedy ja taki zrobię...

Madziorkowe pomysły pisze...

Śliczny i na pewno się spodoba:0

Jowita pisze...

Cudowny notesik, piekny

Kardamonowa pisze...

Cudny notes! Ja też Cię serdecznie pozdrawiam - czyhałam na nowy wpis na Twoim blogu ;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Zaje*fajny jest!!!
Po prostu rewelacja!!!
Strrrasznie mi się podoba ten bałagan na nim :P
I kolory :)
:***