środa, 11 listopada 2009

Pojechałam na maszynie...

..po stronach kolejnego albumu..Czyli dawno już obiecana ZaJaWkA w pełnej krasie;)
Album na szczególną okazję 55-tej Rocznicy Slubu dla Rodziców znajomej Pani.
Odważyłam się w końcu pociachać przepiękne papiery z kolekcji Chloe Marie - Daisy D’s Paper...
Album miał zawierać-i zawiera-zdjęcia całej rodziny-czyli Państwa obchodzących Jubileusz, ich dzieci, wnuki i prawnuki;)
Zdjęcia dostałam różnorodne bardzo, ale udało mi się to wszystko uporządkować i oscrapować. Do kompletu zrobiłam też pudełko-niestety nie zdązyłam zrobić zdjęcia..żaluję bo wyszło naprawdę fajne-z szybką;)
Zlaceniodawca był naprawdę zadowolony:)

Rozmiar 20x20, stemple ILS,Polpomp, BG. Kwiatki-ILS, Scrap.com.pl, ćwieki-ILS, Scrap.com.pl,nklejki 3D-Scrap Art.














I jeszcze następna ZajAwKa:





Dziękuję za uwagę i tak wiele komentarzy do poprzedniego postu:) Bardzo się cieszę, że odwiedzacie mojego bloga i zostawiacie słowo od siebie!

11 komentarzy:

Peninia / Gosia pisze...

Ach jaki piękny...podziwiam!!!

Karmeleiro pisze...

sliczny! widac, ze duzo czasu nad nim spedzilas :)

SentiMenti pisze...

świetny album!!!

Zielona pisze...

Uroczy album!! Oddaje nastrój zdjęć :)

Strawberry pisze...

piękny!!! iii czekam na zajawkę :)

peggykombinera pisze...

Madziu!
piękny album :)
rewelacyjny :)

mam pomysł na album dla mojego męża, ze zdjęciami z dzieciństwa. Ma ich piekielnie mało. Zerkając na Twoje dzieło zaczęłam móżdżyć.
po akcji "kartki" zgłoszę się do Ciebie w sprawie albumu :)

czekam na "zajawkowe" cudo!
:)

Ps. co do Spyśka - to ok :)

Madzioza pisze...

Serdecznie dziękuję za miłę słowa!
Dziewczyny miło mi , ze mnie odwiedzacia!
Tak, muszę przyznać, że troszkę nad tym albumem "posiedziałam". Ale jak projekt ułożył się w całosć to bardzo przyjemnie się pracowało wykonując go:)
Peggy, dziękuję w sprawie Spysia;)W sprawie albumu-pisz w każdej chwili;)

steypu pisze...

album bardzo, bardzo ładny! i czekam na ten z zajawki :)

Jowita pisze...

Piekny album, zawarlas w nim naprawde duzo zdjec. Zajawka prezentuje sie bardzo ciekawie

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Przepiękny!!!
Od razy widać, że włożyłaś w niego dużo pracy i serca :)
Wszystko jest świetnie skomponowane, dodatki nie stanowią konkurencji dla zdjęć :)
Po prostu cudo :D

hela-maria pipień [sadowska] pisze...

I kolejna, i znowu piekna, rewelacyjnie dopracowana rzecz.