czwartek, 15 października 2009

W MoIm OgRoDzIe czai się....



-to moja interpretacja tematu do Book of Me :" W moim ogrodzie"
Wiem, że przewrotna i baardzo luźna, no ale tak własnie to widzę-z przymrużeniem oka;)
A pisałam już , że kocham mapki Ibiska? Nie? No to piszę:UWIELBIAM JE! Dlatego scrap ten powstał na podstawie jednej z nich zapodanej na blogu Art Piaskownicy.
Credits: tlo:papie z kolekcji Chloe Marie DaisyD'S, papier z kolekcji Chocomint z ILS, bradsy: FotoScrap,Scrap.com.pl, ćwiek kwiatuszek od Kardamonowej,naklejki epoksydowe z zestawu dziewczęcego;)
Trochę zbliżeń na szczególy:







I wygląd ogólny po wpięciu do KsIęGi MeJ wraz z lewą stronicą, ale jeszcze bez journalingu na luźnym tagu-zawieszce;)




I jeszcze miła niespodzianka, która czekała na mnie na blogu Ani Koniecznej:
taaaadaaam: WyRóŻniEnIe!:



Aniu, serdecznie dziękuję, bardzo mi miło!!!

Jak wyróżnienie to i zasady:

"1. opublikuj znaczek na swoim blogu z komentarzem zachęcającym i linkiem do osoby od której go otrzymałaś
2. przekaż go do 10 osób
z prośba o opublikowaniu zasad.
3. osoby, które odbiorą znaczek proszone są o zostawienie komentarza."

I co..i mam problem ze wskazaniem TYLKO 10 osób..:( Ale postaram się i tak-przekazuję do:


Ani ze Wzgórza

Kardamonowej
Gizmiakowej -coby Ją zmusić do REGULARNIEJSZEGO pojawiania się na swoim blogu!
Peggykombinerze
Jagodzie
Joli
Vivie
Hali
Agnieszki
Ani-Marii

To Te, które trzeba wymienić a poza tym wyróżnienie należy się wszystkim kreatywnym Osóbkom, które mam na liscie Scrapujących Babolców!

Miłego dnia Wszystkim Dobrym , Zakręconym i Craftująco-Kreatywnym Duszom życzę!
Kawa wypita do roboty czas!

9 komentarzy:

Strawberry pisze...

świetny pomysł i interpretacja :) zazdroszczę wycieczki :)

Anna-Maria pisze...

dziękuję za wyróżnienie :*

Ania ze Wzgórza pisze...

Ja również dziękuję za wyróżnienie!!!

madebyviva pisze...

Scrap jest bombastyczny!
Kolorowy i energetyczny.
No i jak patrzę na datę na scrapie, na zdjęcie na scrapie i za okno to... uwierzyć nie mogę, że 3 tyg. temu było tak ciepło. Ale przynajmniej scrapem trochę ogrzałaś tą aurę :-).

Dziękuję również ślicznie za wyróżnienie :* !!

Jolinek pisze...

wpis rzeczywiście bardzo przewrotny:) dziękuję ślicznie za miluchne wyróżnienie:* zaniedługo wrzucę na bloga buziaki:)

peggykombinera pisze...

pięknie dziękuję za wyróżnienie :))))))))))

Kardamonowa pisze...

Dziękuję za nagrodę! Prosto z podróży zajrzałam, co się dzieje w blogowym światku, a tu takie miłe niespodzianki ;)

Jagoda pisze...

dziękuję baaardzo za wyróżnienie :***

gizmo pisze...

Bardzo Dziękuję Madziu :******